Brand Activation | Tzar Agency

Merkactivatie

Creatieve 360 ​​° -campagne & straatmarketing.

Merkactivatie bestaat uit het implementeren van acties rond een mer met als doel het bekend te maken en zijn producten op de markt te brengen. Het is de naadloze integratie van alle beschikbare communicatiemiddelen in een creatief platform om consumenten te activeren

Merkactivatie = stimulatie

1. rente / 2. proef / 3. loyaliteit

De verwachte resultaten zijn een boeiende actie van de klant, of een directe betrokkenheid zoals verkoop. Het doel is om de eerste actie te activeren en een contactpersoon te creëren.

Wat zijn de verschillende activeringskanalen?

• operationele marketing: aantal deelnemers aan een wedstrijd,…
• evenementacties: straatmarketing, buzz-effect, …
• sociale netwerken: volgers, likes, …
• direct marketing, inbound marketing, digitale marketing, …

Traditionele media (tv, pers, radio, posters, enz.) Kunnen worden gebruikt om de lancering van een merkactivatiecampagne te ondersteunen.

Merkactivatie = interactie

1. verbinden / 2. inschakelen / 3. converteren

Nieuwe media hebben een revolutie in communicatie teweeggebracht:de eenvoud van interactie. Stimuleer mensen tot interactie. Dit is een unieke kans om een ​​beleving te bieden die het koopproces beïnvloedt.

Merkactivering, die meer gericht is op ervaringen dan op merkproducten en -diensten, is complementair aan marketing.
Een succesvolle merkactiveringsstrategie zal een meer meeslepende en indrukwekkende indruk in de geest van de consument creëren. Een ervaring tot leven brengen is erg overtuigend. Een positieve ervaring met het merk is de krachtigste tool om mensen te activeren.
De garantie voor een hoger inkomen.