Onze merkstrategie in vier stappen
1. Luisteren en begrijpen
Om te weten waar u heen wilt, moeten we weten waar we nu staan.
Het proces begint door naar u te luisteren. We kunnen niet stoppen met luisteren totdat we begrijpen hoe uw bedrijf werkt, wat de waarden zijn en wat uw doelen zijn. Begrip wordt vaak over het hoofd gezien, maar is toch essentieel. Samen bepalen we uw doelen en onderzoeken we verschillende mogelijkheden om deze te bereiken.
De volgende stap is om te begrijpen wat uw bedrijf uniek maakt. Het is belangrijk om elke stap samen te doorlopen, aangezien alleen u uw bedrijf het beste kent en wij de best practices kennen om uw doelstellingen te bereiken en uw verwachtingen te overtreffen.
Zodra de audit is voltooid, beginnen we te experimenteren, plezier hebben met het ontwerp kan leiden tot zeer creatieve en gewaagde kansen Het resultaat is vaak een unieke positionering van uw merk, waardoor een nieuwe aanpak ontstaat die uw bedrijf versterkt.
2. Strategie en positionering
Creatie en betrokkenheid
Creativiteit ontmoet strategie.
Ontwerp kan dingen beter, eenvoudiger en boeiender maken. Door onze creativiteit te ontketenen, ontwikkelen we een merk dat uw waarden en uw unieke verkoopargumenten weerspiegelt. Dit zorgt voor een krachtige boodschap die uw publiek zal beïnvloeden en betrokkenheid zal creëren.
In feite transformeren we de strategie en brengen we het concept in de praktijk door de visuele contouren van uw merk opnieuw te definiëren om het imago en de waarden weer te geven die u wilt communiceren.
Onze visuele artiesten brengen uw merk tot leven en creëren resultaten en inhoud die u onmiddellijk kunt implementeren. Een modern imago en relevantie geven aan uw merk.
Branding maakt uw merk menselijk.
4. Activering en opvolging
Het hebben van geweldige beelden is geweldig, maar om uw bedrijf te laten groeien, heeft u een strategische marketingaanpak nodig. Dit zorgt voor resultaten op de lange termijn en voor een groei van uw bedrijf.
Merkactivatie.
We zijn wat we doen. Op basis van de positionering en merkidentiteit die voor u en met u zijn ontworpen, ontwikkelen we een creatieve strategie en communicatie-inhoud die uw merk tot leven zal brengen en een ervaring voor uw klanten zal bieden.
Communicatie.
Ons partnerschap wordt voortgezet na het creëren van de merkidentiteit om een implementatieplan te ontwikkelen waarmee u uw merkimpact in uw markt kunt maximaliseren. Bovendien verzorgt ons bureau alle diensten op het gebied van planning, creatie en implementatie die u nodig heeft voor uw 360 ° -communicatie.
Tools en interne communicatie
Zodra een nieuw merkontwerp of rebranding is ingevoerd, is het belangrijk om over de tools te beschikken om het te gebruiken. Bij voltooide projecten creëert TZAR een stijlgids, digitale brandtools en biedt training aan uw medewerkers. De nieuwe stijl coherent en impactvol maken over alle zakelijke aspecten.